klart.se

Du är här: Ändrade rutiner bredbandsfrågor

Ändrade rutiner bredbandsfrågor 

För att kunna ge våra medborgare bättre service har vi nu ändrat rutinerna för frågor, felanmälningar och intresseanmälan för efteranslutning av bredband.

cat-3043890_1920.jpg
 
Från och med den 9/9 skickas samtliga ärenden till bredband[at]norsjo.se, istället för kontaktpersonernas egna telefonnummer eller e-postadresser. E-posten administreras av flera personer. Genom detta så hamnar alla frågor på samma ställe, samtidigt som fler kan hjälpas åt att besvara samtliga ärenden.

Skicka in ditt ärende till e-posten, via vårt formulär, som du hittar på www.norsjo.se/bredband.  När ditt ärende är mottaget av en handläggare så kommer du få bekräftelse per e-post. Får du ingen bekräftelse inom ett dygn, ring växeln 0918-140 00.

Målet med de nya rutinerna är att vi ska kunna hjälpa dig snabbare och mer effektivt. Vår målsättning är att samtliga frågor, som skickas in på detta sätt, ska normalt besvaras inom en vecka.

Har du frågor eller funderingar kring detta vänligen ta kontakt med vår växel på 0918-140 00.

Har du ingen e-post eller dator?
Inga problem, ring vår växel 0918-140 00 eller kom förbi på Storgatan 67, så hjälper vi dig.

Publicerad:  2019-09-09 11:50

Norsjö kommun

Växel: 0918-14 000
E-post: info@norsjo.se
Org.nr: 21 20 00 - 2858
Besöksadress

Kommunhuset
Storgatan 67
935 81, Norsjö
Öppettider

Måndag-torsdag: 08:00-16:30
Fredag: 08:00-16:00
Lunchstängt: 12.00-13.00
Synpunkter på hemsidan

Kontakta webbmaster
E-post: hemsida@norsjo.se
Information om cookies (kakor)