klart.se

Du är här: Kommun och politik > Resultat och kvalitet > Kvalitetsjämförelser information

Kvalitetsjämförelser information

Norsjö kommun deltar varje år i en servicemätning som testar bland annat kommunens tillgänglighet, bemötande och förmåga att ge snabb och bra information till den som ringer in till kommunen eller den som skickar e-post.



Servicemätning 2016 innehåller även jämförelser med tidigare år:

Rapport - Servicemätning via telefon och e-post 2016  (PDF, öppnas i nytt fönster)


 
För övriga jämförelser med hjälp av offentlig data, klicka gärna på länkarna till höger.
 
 

Sidan uppdaterad:  2017-06-12
Kontaktperson

Johansson
Inger Johansson
Strateg

Telefon

0918-141 19

Mobiltelefon

073-0883697

Besöksadress

Norsjö

E-postadress

 
Norsjö kommun

Växel: 0918-14 000
E-post: info@norsjo.se
Org.nr: 21 20 00 - 2858
Besöksadress

Kommunhuset
Storgatan 67
935 81, Norsjö
Öppettider

Måndag-torsdag: 08:00-16:30
Fredag: 08:00-16:00
Lunchstängt: 12.00-13.00
Synpunkter på hemsidan

Kontakta webbmaster
E-post: hemsida@norsjo.se
Information om cookies (kakor)